Poznaj
Prawa konsumenta
O Partnerze
-
I. Dane Sprzedającego
Dariusz Staropiętka Chwarznieńska 53/20 - 81-602 Gdynia info@stardarmedia.com Zobacz email
-
II. Anulacje zamówień i zwroty
1. Klient, który zawarł umowę na wykonanie usługi i z tego tytułu dokonał płatności zaliczki, ma prawo odstąpić umowy w ciągu 14 dni bez konieczności podawania przyczyny, pod warunkiem że prace nad przedmiotem umowy nie zostały jeszcze rozpoczęte. W takim przypadku zaliczka zostanie zwrócona przez wykonawcę usługi w całości. 2. Klient może przerwać realizację prac i odstąpić od dalszego wykonywania umowy, a w takiej sytuacji opłacona zaliczka nie zostanie zwrócona.
-
III. Gwarancja oraz reklamacje
1. Klientowi przysługuje gwarancja na wykonane projekty cyfrowe przez okres 1 miesiąca od daty zakończenia realizacji. 2. Klient ma prawo zgłaszać wykonawcy reklamacje dotyczące nieprawidłowego działania wykonanej usługi. Reklamacje związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem usługi lub Klient może zgłaszać na adres e-mail: info@stardarmedia.com.
Prawa konsumenta
Ta oferta została dodana przez Nierejestrowaną działalność gospodarczą. Dokonywane u tego Partnera zakupy przez konsumenta (na _Partners zlecenie usługi) chronione są przepisami konsumenckimi.
W proces zlecenia usługi na _Partners zaangażowanych jest kilka podmiotów, które posiadają różne obowiązki:
_Partners - udostępnia platformę transakcyjną umożliwiającą usługę rejestracji konta Klienta i konta Partnera, zakup usług oraz zapewniającą inne usługi, które zostały opisane w Regulaminie.
Tpay - operator płatności odpowiedzialny jest za umożliwienie błyskawicznej płatności internetowej dla Klientów oraz umożliwienie przyjmowania płatności przez Partnerów.
Partnerzy - nasi Sprzedający są odpowiedzialni za prawidłową realizację usługi opisanej w ofercie. Każdy z Partnerów określa własne zasady anulacji, reklamacji i gwarancji.
Skontaktuj się bezpośrednio z Partnerem, by skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta.