VIPentest sp. z o.o.
Ten profil oraz zamieszczone usługi należą do Przedsiębiorcy. Zapoznaj się z dodatkowymi informacjami.
Prabuty, Polska
Kontakt
Poznaj
Prawa konsumenta
O Partnerze
-
I. Dane Sprzedającego
VIPentest sp. z o.o. Gonty 21 82-550 Prabuty NIP: 5811981230 kontakt@vipentest.com Zobacz email
-
II. Anulacje zamówień i zwroty
Polityka Anulacji i Zwrotów - VIPentest sp. z o.o. 1. Postanowienia Ogólne Niniejsza polityka określa zasady anulacji i zwrotów w firmie VIPentest sp. z o.o., świadczącej usługi bezpieczeństwa IT. Polityka ta ma na celu ochronę interesów zarówno naszych klientów, jak i naszej firmy. 2. Anulacja Usług 2.1. Anulacja przez Klienta Klient ma prawo do anulacji zamówionych usług, jednakże obowiązują następujące zasady: Anulacja dokonana na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług: pełny zwrot wpłaconych środków. Anulacja dokonana między 14 a 7 dniami przed rozpoczęciem świadczenia usług: zwrot 50% wpłaconych środków. Anulacja dokonana mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług: brak zwrotu wpłaconych środków. 2.2. Anulacja przez VIPentest sp. z o.o. Firma VIPentest sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do anulacji świadczenia usług z ważnych powodów, takich jak siła wyższa, nieprzewidziane okoliczności lub naruszenie warunków umowy przez klienta. W takim przypadku klientowi przysługuje pełny zwrot wpłaconych środków. 3. Zwroty 3.1. Procedura Zwrotu Zwroty środków dokonywane są przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przez klienta podczas zakupu usługi. Proces zwrotu może zająć do 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia przez VIPentest sp. z o.o. prawa do zwrotu. 3.2. Brak Zwrotu W przypadku anulacji usług przez klienta w terminie późniejszym niż 7 dni przed datą rozpoczęcia świadczenia usług, środki nie podlegają zwrotowi, chyba że VIPentest sp. z o.o. zdecyduje inaczej z uwagi na wyjątkowe okoliczności. 4. Reklamacje 4.1. Procedura Reklamacyjna Wszelkie reklamacje związane z jakością świadczonych usług należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@vipentest.pl w terminie do 14 dni od daty zakończenia świadczenia usług. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu oraz dane kontaktowe klienta. 4.2. Rozpatrzenie Reklamacji VIPentest sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, klient może otrzymać pełny lub częściowy zwrot środków, poprawienie usługi lub inne formy rekompensaty ustalone indywidualnie. 5. Postanowienia Końcowe Niniejsza polityka jest integralną częścią regulaminu świadczenia usług przez VIPentest sp. z o.o. VIPentest sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w polityce anulacji i zwrotów. O wszelkich zmianach klienci będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@vipentest.pl.
-
III. Gwarancja oraz reklamacje
Polityka Gwarancji i Reklamacji - VIPentest sp. z o.o. 1. Postanowienia Ogólne Niniejsza polityka określa zasady gwarancji i reklamacji dla usług świadczonych przez VIPentest sp. z o.o. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług oraz satysfakcji naszych klientów. 2. Gwarancja 2.1. Zakres Gwarancji - VIPentest sp. z o.o. gwarantuje, że usługi bezpieczeństwa IT będą świadczone z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi standardami branżowymi i najlepszymi praktykami. - Gwarancja obejmuje wykonanie usług zgodnie z umową, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości lub niedoskonałości w wyniku świadczonych usług, VIPentest sp. z o.o. zobowiązuje się do ich naprawienia w ramach ustalonego zakresu gwarancji. 2.2. Okres Gwarancji - Okres gwarancji na usługi wynosi 30 dni od daty zakończenia świadczenia usług, chyba że umowa stanowi inaczej. W tym czasie wszelkie wady lub niedociągnięcia zgłoszone przez klienta będą podlegały naprawie lub korekcie bez dodatkowych kosztów. 2.3. Wyłączenia Gwarancji - Gwarancja nie obejmuje: * Problematyki wynikającej z działania niezgodnego z zaleceniami VIPentest sp. z o.o. * Usług świadczonych na zlecenie lub instrukcję klienta, które nie były częścią standardowej oferty. * Wszelkich zmian wprowadzonych przez klienta po zakończeniu świadczenia usług, które mogą wpływać na ich działanie. * Uszkodzeń wynikających z siły wyższej lub działań osób trzecich. 3. Reklamacje 3.1. Procedura Reklamacyjna - Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z jakości świadczonych usług lub wykrycia nieprawidłowości. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@vipentest.pl. - Reklamacja powinna być zgłoszona w terminie 14 dni od daty zakończenia świadczenia usług i zawierać: * Opis problemu lub nieprawidłowości, * Dane kontaktowe klienta, * Dowód zakupu usługi. 3.2. Rozpatrzenie Reklamacji - VIPentest sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. - W przypadku uznania reklamacji za zasadną, VIPentest sp. z o.o. może: * Dokonać korekty lub poprawy usługi, * Oferować dodatkowe usługi bez dodatkowych kosztów, * W przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa, rozważyć częściowy lub pełny zwrot środków, zgodnie z zasadami polityki anulacji i zwrotów. 3.3. Odpowiedzialność - VIPentest sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, uszkodzenia lub koszty powstałe w wyniku korzystania z usług, które nie są bezpośrednio związane z wykrytymi nieprawidłowościami w ramach objętych gwarancją. 4. Postanowienia Końcowe - Niniejsza polityka jest integralną częścią regulaminu świadczenia usług przez VIPentest sp. z o.o. VIPentest sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w polityce gwarancji i reklamacji. Klienci będą informowani o wszelkich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem. - W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego. - W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@vipentest.pl.
Prawa konsumenta
Tę ofertę dodał przedsiębiorca. To oznacza, że dokonywane u tego Partnera zakupy przez konsumenta (na _Partners zlecenie usługi) chronione są przepisami konsumenckimi.
W proces zlecenia usługi na _Partners zaangażowanych jest kilka podmiotów, które posiadają różne obowiązki:
_Partners - udostępnia platformę transakcyjną umożliwiającą usługę rejestracji konta Klienta i konta Partnera, zakup usług oraz zapewniającą inne usługi, które zostały opisane w Regulaminie.
Tpay - operator płatności odpowiedzialny jest za umożliwienie błyskawicznej płatności internetowej dla Klientów oraz umożliwienie przyjmowania płatności przez Partnerów.
Partnerzy - nasi Sprzedający są odpowiedzialni za prawidłową realizację usługi opisanej w ofercie. Każdy z Partnerów określa własne zasady anulacji, reklamacji i gwarancji.
Skontaktuj się bezpośrednio z Partnerem, by skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta.
Oferta
Testy Bezpieczeństwa IT | Testy Penetracyjne | Audyty Konfiguracji
Testy Bezpieczeństwa IT | Testy Penetracyjne | Audyty Konfiguracji
VIPentest sp. z o.o.
do uzgodnienia
VIPentest sp. z o.o.
Agencja
Indywidualna wycena
VIPentest sp. z o.o.
Agencja
Przepraszamy, ale nie znaleźliśmy tego, czego szukasz..