Poznaj
Prawa konsumenta
O Partnerze
-
I. Dane Sprzedającego
Marek Malinowski Sosabowskiego 99-300 Kutno support@intelliweb.pl Zobacz email
-
II. Anulacje zamówień i zwroty
Warunki sprzedaży usług web developerskich Marek Malinowski ul. Sosabowskiego 3A 99-300 Kutno tel. 608 253 974 email: kontakt@marekmalinowski.eu Zakres usług Usługa obejmuje wszystkie czynności związane z budową stron internetowych, w tym, ale nie tylko: - projektowanie i tworzenie stron internetowych (w tym także sklepów internetowych, blogów, portali); - tworzenie responsywnych interfejsów użytkownika (UX/UI); - optymalizacja SEO; - integracja z systemami zewnętrznymi (np. płatności online, CRM); - wdrażanie systemów zarządzania treścią (CMS); - hosting i utrzymanie strony internetowej; - usługi doradcze w zakresie marketingu internetowego i pozycjonowania. Warunki realizacji projektu 1. Czas realizacji: Czas wykonania usługi zależy od zakresu projektu, szczegóły będą określane indywidualnie w zależności od złożoności zamówienia. 2. Harmonogram i etapy płatności: Płatności będą odbywać się w etapach, z możliwością wpłacenia zaliczki przed rozpoczęciem prac oraz uregulowania reszty kwoty po zakończeniu poszczególnych etapów. 3. Zakres dodatkowych usług: Dodatkowe usługi, które nie zostały przewidziane w początkowej ofercie, mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami. Wszelkie zmiany w zakresie projektu wymagają akceptacji obu stron. Wynagrodzenie 1. Cena: Cena usługi ustalana jest indywidualnie, w zależności od zakresu projektu. Podstawowe ceny są dostępne na zapytanie. 2. Płatności: Płatności mogą być realizowane przelewem bankowym lub inną formą ustaloną z klientem. Szczegóły płatności zostaną omówione i zawarte w umowie. Prawa autorskie i własność intelektualna 1. Po pełnej zapłacie klient nabywa prawa autorskie do stworzonej strony internetowej, w tym prawo do jej edycji, kopiowania i wykorzystywania w dowolny sposób. 2. Klient jest odpowiedzialny za posiadanie praw do materiałów dostarczonych wykonawcy (grafiki, teksty, zdjęcia itp.). Gwarancje i odpowiedzialność 1. Wykonawca zapewnia, że wykonana strona będzie wolna od błędów w kodzie przez okres 30 dni od momentu przekazania projektu. 2. Wszelkie błędy zgłoszone w tym okresie będą usuwane bezpłatnie. 3. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe z niewłaściwego użytkowania strony przez klienta lub osób trzecich. Rozwiązanie umowy 1. Umowa może zostać rozwiązana na życzenie którejkolwiek ze stron. W przypadku rozwiązania umowy przed zakończeniem projektu, wykonawca ma prawo do otrzymania zapłaty za wykonane dotychczas prace. 2. W przypadku wypowiedzenia umowy przez wykonawcę z powodu niewywiązywania się klienta z ustalonych płatności lub dostarczenia niezbędnych materiałów, klient nie otrzyma zwrotu zapłaconych kwot. Kontakt Marek Malinowski ul. Sosabowskiego 3A/6 99-300 Kutno Tel. 608 253 974 Email: kontakt@marekmalinowski.eu Proszę pamiętać, że powyższy dokument jest jedynie przykładem i w celu zapewnienia pełnej ochrony prawnej, zaleca się skonsultowanie się z prawnikiem w celu dostosowania warunków do specyfiki działalności oraz obowiązującego prawa.
-
III. Gwarancja oraz reklamacje
1. **Gwarancja na wykonaną usługę** a) Wykonawca zapewnia, że usługi świadczone w ramach budowy strony internetowej będą wykonane zgodnie z umową, specyfikacjami oraz najlepszymi praktykami w zakresie tworzenia stron internetowych. b) Gwarancja obejmuje naprawę wszelkich wad i błędów w działaniu strony internetowej, które zostaną wykryte i zgłoszone przez Klienta w okresie 30 dni kalendarzowych od daty przekazania gotowego projektu strony internetowej (tzw. "okres gwarancyjny"). c) Gwarancja dotyczy wyłącznie błędów w kodzie strony internetowej, które uniemożliwiają jej prawidłowe działanie. Gwarancja nie obejmuje błędów wynikających z: - zmiany przepisów prawnych, - wprowadzenia przez Klienta lub osoby trzecie modyfikacji w projekcie strony (np. instalacja nowych wtyczek, zmian w kodzie źródłowym), - błędów spowodowanych przez zewnętrzne systemy lub usługi, z którymi strona jest zintegrowana (np. systemy płatności, zewnętrzne API), - awarii sprzętu, serwerów lub problemów z hostingiem, jeśli usługa hostingowa nie była świadczona przez wykonawcę. 2. **Reklamacje** a) Reklamacje dotyczące wad wykonanej usługi mogą być składane przez Klienta w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (na adres email: kontakt@marekmalinowski.eu) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty przekazania projektu. Reklamacje powinny zawierać szczegółowy opis problemu oraz, jeśli to możliwe, screenshoty lub inne materiały obrazujące zgłaszaną wadę. b) Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Wykonawca usunie zgłoszone wady lub błędy w jak najkrótszym czasie, nie później jednak niż 30 dni od daty akceptacji reklamacji przez wykonawcę. c) Reklamacje dotyczące kwestii niezwiązanych z wykonaniem samego projektu, takie jak zmiany w treści strony, zmiany w konfiguracjach serwera, błędy w treściach dostarczonych przez Klienta (np. błędy w tekstach, zdjęciach, linkach) nie będą uznawane jako podstawy do reklamacji w ramach gwarancji. d) W przypadku, gdy reklamacja dotyczy zmian w projekcie, które zostały zgłoszone po zakończeniu realizacji, wykonawca może naliczyć dodatkową opłatę za czas i zasoby niezbędne do wprowadzenia tych zmian. 3. **Ograniczenie odpowiedzialności** a) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wynikające z błędów, które powstały wskutek działania Klienta, jego pracowników lub osób trzecich, a także w przypadku nierealizowania zaleceń wykonawcy dotyczących prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. b) Reklamacje i naprawy wynikające z działań zewnętrznych dostawców (np. dostawców usług hostingowych, systemów płatności itp.) nie są objęte gwarancją. 4. **Usuwanie awarii po okresie gwarancyjnym** a) Po upływie okresu gwarancyjnego, wszelkie naprawy, modyfikacje lub usunięcie awarii będą realizowane na warunkach komercyjnych, w oparciu o stawkę godzinową uzgodnioną z Klientem. b) Wykonawca zobowiązuje się do informowania Klienta o konieczności płatności za usunięcie błędów po upływie gwarancji, zanim podejmie jakiekolwiek działania. 5. **Zastrzeżenia końcowe** a) Klient jest zobowiązany do regularnego archiwizowania swoich danych i kopii strony internetowej, w tym danych wprowadzonych do strony (np. treści, zdjęć, baz danych), aby uniknąć ich utraty w przypadku awarii lub błędów systemowych. b) Gwarancja nie obejmuje odpowiedzialności za problemy związane z przestarzałymi wersjami oprogramowania, wtyczek, szablonów lub narzędzi wykorzystywanych do budowy strony internetowej. .
Prawa konsumenta
Ta oferta została dodana przez Nierejestrowaną działalność gospodarczą. Dokonywane u tego Partnera zakupy przez konsumenta (na _Partners zlecenie usługi) chronione są przepisami konsumenckimi.
W proces zlecenia usługi na _Partners zaangażowanych jest kilka podmiotów, które posiadają różne obowiązki:
_Partners - udostępnia platformę transakcyjną umożliwiającą usługę rejestracji konta Klienta i konta Partnera, zakup usług oraz zapewniającą inne usługi, które zostały opisane w Regulaminie.
Tpay - operator płatności odpowiedzialny jest za umożliwienie błyskawicznej płatności internetowej dla Klientów oraz umożliwienie przyjmowania płatności przez Partnerów.
Partnerzy - nasi Sprzedający są odpowiedzialni za prawidłową realizację usługi opisanej w ofercie. Każdy z Partnerów określa własne zasady anulacji, reklamacji i gwarancji.
Skontaktuj się bezpośrednio z Partnerem, by skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta.
Oferta
Tworzenie Sklepów Internetowych
Tworzenie Sklepów Internetowych
Marek Malinowski
do uzgodnienia
Marek Malinowski
Agencja
Indywidualna wycena
Marek Malinowski
Agencja
Strona OnePage – Prosta, skuteczna i profesjonalna
Strona OnePage – Prosta, skuteczna i profesjonalna
Marek Malinowski
do uzgodnienia
Marek Malinowski
Agencja
Indywidualna wycena
Marek Malinowski
Agencja
Przepraszamy, ale nie znaleźliśmy tego, czego szukasz..