
L4web
Ten profil oraz zamieszczone usługi należą do Przedsiębiorcy. Zapoznaj się z dodatkowymi informacjami.
Bobowa, Polska
Kontakt

Poznaj
Prawa konsumenta
O Partnerze
-
I. Dane Sprzedającego
L4web Węgierska - 38-350 Bobowa NIP: 7382151887 kontakt@l4web.pl Zobacz email
-
II. Anulacje zamówień i zwroty
Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową l4web.pl Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i poza granicami kraju. Informacje o produktach i usługach prezentowane na stronach internetowych Serwisu stanowią informację handlową w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta. W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać ze e-sklepu dostępnego pod adresem l4web.pl Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za złożone. Zamówienia złożone w w/w sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu jest dzień wysłania do Klienta za pośrednictwem przesyłki z zamówionym przedmiotem.
-
III. Gwarancja oraz reklamacje
Prawidłowo złożona reklamacja powinna, co najmniej zawierać oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), opis reklamowanego produktu. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Sklep przedłuża okres rozpatrywania reklamacji. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, Sklep ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia). Serwis w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany usługi albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sklep nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, za żądanie to uznał za uzasadnione W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Serwisu z tytułu rękojmi jest wyłączona.
Prawa konsumenta
Tę ofertę dodał przedsiębiorca. To oznacza, że dokonywane u tego Partnera zakupy przez konsumenta (na _Partners zlecenie usługi) chronione są przepisami konsumenckimi.
W proces zlecenia usługi na _Partners zaangażowanych jest kilka podmiotów, które posiadają różne obowiązki:
_Partners - udostępnia platformę transakcyjną umożliwiającą usługę rejestracji konta Klienta i konta Partnera, zakup usług oraz zapewniającą inne usługi, które zostały opisane w Regulaminie.
Tpay - operator płatności odpowiedzialny jest za umożliwienie błyskawicznej płatności internetowej dla Klientów oraz umożliwienie przyjmowania płatności przez Partnerów.
Partnerzy - nasi Sprzedający są odpowiedzialni za prawidłową realizację usługi opisanej w ofercie. Każdy z Partnerów określa własne zasady anulacji, reklamacji i gwarancji.
Skontaktuj się bezpośrednio z Partnerem, by skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta.
Oferta
Programowanie Front-end React

Programowanie Front-end React
L4web
do uzgodnienia

L4web
Agencja
153,75 zł/h brutto
(125,00 zł/h netto)

L4web
Agencja
Profesjonalny sklep internetowy B2B B2C

Profesjonalny sklep internetowy B2B B2C
L4web
do uzgodnienia

L4web
Agencja
Indywidualna wycena

L4web
Agencja
Strona WWW

Strona WWW
L4web
do uzgodnienia

L4web
Agencja
Indywidualna wycena

L4web
Agencja
Przepraszamy, ale nie znaleźliśmy tego, czego szukasz..