DIGITAL SOFT Marcin Konopka
Ten profil oraz zamieszczone usługi należą do Przedsiębiorcy. Zapoznaj się z dodatkowymi informacjami.
Wlodawa, Polska
Kontakt
Poznaj
Prawa konsumenta
O Partnerze
-
I. Dane Sprzedającego
DIGITAL SOFT Marcin Konopka Żeromskiego 6/11 22-200 Wlodawa NIP: 5651430158 wsparcie@forestdion.pl Zobacz email
-
II. Anulacje zamówień i zwroty
IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Klient może odstąpić od umowy korzystając z ustawowego prawa odstąpienia określonego w przepisach Kodeksu cywilnego bądź po uzyskaniu zgody na odstąpienie przez Polską Agencję Interaktywną. Klient może zwrócić się do DIGITAL SOFT z wnioskiem o odstąpienie od umowy. DIGITAL SOFT nie wyrazi zgody na odstąpienie w przypadku: a. rozpoczęcia prac związanych z realizacją indywidualnej usługi na rzecz Klienta; b. wykonania projektu lub jego części zamówionego przez Klienta. 2. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (usługa na indywidualne zamówienie). 3. Niezależnie od innych uprawnień przewidzianych w OWU lub w umowie, DIGITAL SOFT może odstąpić ze skutkiem ex nunc od umowy w przypadku opóźnienia w zapłacie przez Klienta wynagrodzenia przynajmniej o 14 dni. 4. Każda forma odstąpienie od umowy musi przyjąć formę pisemną pod rygorem nieważności.
-
III. Gwarancja oraz reklamacje
V. RĘKOJMIA I GWARANCJA 1. Strony na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłączają przepisy dotyczące rękojmi pomiędzy DIGITAL SOFT a Klientem, także za wady ukryte, z uwzględnieniem ustawowych ograniczeń związanych z Klientem, którym jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. 2. DIGITAL SOFT udziela Klientowi gwarancji na wykonanie serwisu internetowego: a. 1 miesięczny suport – przez okres 1 miesiąca liczone od dnia przekazania Klientowi dostępu do serwera i wdrożenia serwisu internetowego, DIGITAL SOFT zobowiązuje się do udzielania Klientowi odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania panelu zarządzania treścią. Odpowiedź na pytanie nie obejmuje dokonywania żadnych zmian w kodzie źródłowym serwisu internetowego. W celu skorzystania z suportu Klient za drogą elektroniczną kieruje pytanie, tytułując wiadomość według schematu: „[nazwa serwisu internetowego] – suport [numer kolejnego pytania]. 12 miesięczna – obowiązująca przez okres 12 miesięcy Klientów, którzy nie korzystają w ramach abonamentu z serwera DIGITAL SOFT . Okres ten liczony jest od dnia wdrożenia serwisu internetowego. DIGITAL SOFT zobowiązuje się do dokonania niezbędnych napraw obejmujących wyłącznie wady i usterki wynikające z niewłaściwego wdrożenia serwisu internetowego przez DIGITAL SOFT powodującego niezgodność zaakceptowanego przez Klienta projektu z wdrożonym serwisem internetowym obejmującym odtwarzanie strony na głównych przeglądarkach internetowych, a także inne wady i usterki kodu źródłowego. 60 miesięczna – obowiązująca przez okres maksymalnie 60 miesięcy Klientów, którzy korzystają w ramach abonamentu z serwera DIGITAL SOFT . Okres ten liczony jest od dnia przekazania Klientowi dostępu do serwera i wdrożenia serwisu internetowego. DIGITAL SOFT zobowiązuje się do dokonania niezbędnych napraw obejmujących wyłącznie wady i usterki wynikające z niewłaściwego wdrożenia serwisu internetowego przez DIGITAL SOFT powodującego niezgodność zaakceptowanego przez Klienta projektu z wdrożonym serwisem internetowym obejmującym odtwarzanie strony na głównych przeglądarkach internetowych, a także inne wady i usterki kodu źródłowego. 3. Gwarancja nie obejmuje: a) napraw wad i usterek w przypadku dokonywania przez Klienta lub inne podmioty niezależne od DIGITAL SOFT zmian w kodzie źródłowym serwisu internetowego; b) dodawania treści oraz nowych funkcjonalności nie obejmujących pierwotnego zlecenia na stworzenie serwisu internetowego; c) nieprawidłowości powstałych w związku z rozwojem technologicznym, tj. nowe lub wycofane funkcje w przeglądarkach internetowych, aktualizacja środowiska serwerowego u klienta. d) błędy spowodowane brakiem aktualizacji CMS WordPress lub PrestaShop do którego klient jest zobowiązany we własnym zakresie zadbać o bieżące aktualizacje – wtyczek oraz aktualnej wersji CMS i PHP szablonu jak i serwera. 4. Zgłoszenie wady i usterki wynikające z gwarancji dokonywane jest drogą elektroniczną poprzez rzeczowe przedstawienie problemu, wskazanie na wadę bądź usterkę, tytułując wiadomość elektroniczną według schematu: „[nazwa serwisu internetowego] – gwarancja [numer kolejnego zgłoszenia]”. Niespełnienie powyższych wymagań będzie uważane za nieskuteczne zgłoszenie wady i usterki. Odpowiedź Klient otrzyma od DIGITAL SOFT do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. Za termin odpowiedzi uznaje się dzień wysłania odpowiedzi przez DIGITAL SOFT drogą elektroniczną. DIGITAL SOFT może uznać lub odrzucić zasadność zgłoszenia gwarancyjnego. 5. W przypadku uznania zasadności zgłoszenia gwarancyjnego DIGITAL SOFT obowiązana jest do naprawy serwisu internetowego na własny koszt Klientowi. W przypadku braku możliwości naprawy serwisu internetowego przez Polską Agencję Interaktywną, DIGITAL SOFT jest zobowiązana do wypłaty należnej kwoty Klientowi lub zaliczenia jej na poczet przyszłych zobowiązań Klienta. 6. W przypadku odrzucenia zasadności zgłoszenia gwarancyjnego przez Polską Agencję Interaktywną, Klientowi przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej. Wszelkie spory z tytułu gwarancji będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby DIGITAL SOFT . 7. DIGITAL SOFT nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek ingerencję Klienta lub osoby trzeciej w działanie modułów oraz system kodowania oddanej do użytku strony internetowej, sklepu lub innego produktu. W przypadku ww. ingerencji Klienta lub osoby trzeciej Klient traci wszelkie uprawnienia wynikające z rękojmi i gwarancji.
Prawa konsumenta
Tę ofertę dodał przedsiębiorca. To oznacza, że dokonywane u tego Partnera zakupy przez konsumenta (na _Partners zlecenie usługi) chronione są przepisami konsumenckimi.
W proces zlecenia usługi na _Partners zaangażowanych jest kilka podmiotów, które posiadają różne obowiązki:
_Partners - udostępnia platformę transakcyjną umożliwiającą usługę rejestracji konta Klienta i konta Partnera, zakup usług oraz zapewniającą inne usługi, które zostały opisane w Regulaminie.
Tpay - operator płatności odpowiedzialny jest za umożliwienie błyskawicznej płatności internetowej dla Klientów oraz umożliwienie przyjmowania płatności przez Partnerów.
Partnerzy - nasi Sprzedający są odpowiedzialni za prawidłową realizację usługi opisanej w ofercie. Każdy z Partnerów określa własne zasady anulacji, reklamacji i gwarancji.
Skontaktuj się bezpośrednio z Partnerem, by skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta.
Oferta
Sklep internetowy - Projektowanie sklepów internetowych. Indywidualny projekt, UI/UX, responsywny, integracje. Nowoczesny sklep internetowy WooCommerce, Prestashop.
Sklep internetowy - Projektowanie sklepów internetowych. Indywidualny projekt, UI/UX, responsywny, integracje. Nowoczesny sklep internetowy WooCommerce, Prestashop.
DIGITAL SOFT Marcin Konopka
do uzgodnienia
DIGITAL SOFT Marcin Konopka
Agencja
Indywidualna wycena
DIGITAL SOFT Marcin Konopka
Agencja
Strony internetowe - Projektowanie, tworzenie stron internetowych. CMS, Wordpress, Joomla, Drupal. Agencja interaktywna. Nowoczesne, responsywne strony internetowe, indywidualny projekt, UI/UX. Interaktywna makieta, RWD.
Strony internetowe - Projektowanie, tworzenie stron internetowych. CMS, Wordpress, Joomla, Drupal. Agencja interaktywna. Nowoczesne, responsywne strony internetowe, indywidualny projekt, UI/UX. Interaktywna makieta, RWD.
DIGITAL SOFT Marcin Konopka
do uzgodnienia
DIGITAL SOFT Marcin Konopka
Agencja
Indywidualna wycena
DIGITAL SOFT Marcin Konopka
Agencja
Przepraszamy, ale nie znaleźliśmy tego, czego szukasz..