Atium
Ten profil oraz zamieszczone usługi należą do Przedsiębiorcy. Zapoznaj się z dodatkowymi informacjami.
Gdańsk, Polska
KontaktUmiejętności/Narzędzia:
Poznaj
Prawa konsumenta
O Partnerze
-
I. Dane Sprzedającego
Atium Franciszka Rakoczego 9 / 55 - 80-288 Gdańsk NIP: 9571191707 contact@atium.io Zobacz email
-
II. Anulacje zamówień i zwroty
Klient ma prawo do anulacji zamówienia na usługi Atium do momentu rozpoczęcia ich realizacji. W takim przypadku zwrot środków następuje w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od zgłoszenia rezygnacji. Po rozpoczęciu prac anulacja jest możliwa jedynie w zakresie niewykonanej jeszcze części usługi, a rozliczenie następuje proporcjonalnie do stopnia zaawansowania projektu. W przypadku usług cyfrowych wykonywanych na indywidualne zamówienie (np. projekty graficzne, wdrożenia IT, konfiguracje systemów, programowanie, audyty oraz prace konsultingowe), zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje po rozpoczęciu świadczenia za wyraźną zgodą klienta. Atium każdorazowo informuje o tym przed rozpoczęciem realizacji. Jeżeli klient zakupi usługę i nie dostarczy materiałów niezbędnych do wykonania prac w terminie 30 dni, Atium może anulować zamówienie, zwracając 70% wartości opłaty (pozostałe 30% pokrywa rezerwację zasobów i przygotowanie projektu). Zmiany w zamówieniu po jego akceptacji mogą generować dodatkowe koszty — każdorazowo ustalane z klientem przed kontynuacją prac.
-
III. Gwarancja oraz reklamacje
Atium świadczy usługi z najwyższą starannością, zgodnie z dobrymi praktykami branżowymi. Na wszystkie usługi przysługuje konsumentom ochrona wynikająca z przepisów o rękojmi. Dla usług IT nie udzielamy dodatkowej gwarancji komercyjnej, jednak zapewniamy wsparcie powdrożeniowe zależne od charakteru projektu. Reklamacje dotyczące usług, nieprawidłowego działania wdrożeń, błędów technicznych lub rozbieżności względem ustaleń należy zgłosić mailowo na adres: contact@atium.io , opisując problem oraz przekazując materiały potwierdzające (np. zrzuty ekranu). Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Atium zobowiązuje się do: usunięcia błędu lub nieprawidłowości, wykonania niezbędnych poprawek, albo – jeżeli usunięcie problemu nie jest możliwe – zwrotu odpowiedniej części wynagrodzenia lub zaproponowania innego rozwiązania satysfakcjonującego klienta. Reklamacje wynikające z działań lub modyfikacji dokonanych przez osoby trzecie, błędów wprowadzonych przez klienta, ingerencji w kod lub konfigurację po stronie użytkownika, a także z przyczyn niezależnych (ataków DDoS, błędów hostingu, awarii usług zewnętrznych itp.), nie podlegają odpowiedzialności Atium.
Prawa konsumenta
Tę ofertę dodał przedsiębiorca. To oznacza, że dokonywane u tego Partnera zakupy przez konsumenta (na _Partners zlecenie usługi) chronione są przepisami konsumenckimi.
W proces zlecenia usługi na _Partners zaangażowanych jest kilka podmiotów, które posiadają różne obowiązki:
_Partners - udostępnia platformę transakcyjną umożliwiającą usługę rejestracji konta Klienta i konta Partnera, zakup usług oraz zapewniającą inne usługi, które zostały opisane w Regulaminie.
Tpay - operator płatności odpowiedzialny jest za umożliwienie błyskawicznej płatności internetowej dla Klientów oraz umożliwienie przyjmowania płatności przez Partnerów.
Partnerzy - nasi Sprzedający są odpowiedzialni za prawidłową realizację usługi opisanej w ofercie. Każdy z Partnerów określa własne zasady anulacji, reklamacji i gwarancji.
Skontaktuj się bezpośrednio z Partnerem, by skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta.